Tuesday, March 10, 2009

MARKAH UJIAN BULAN MAC BAHASA MELAYU

Akhirnya siap jugak cikgu menanda markah kertas ujian bulan Mac Bahasa Melayu korang. Mintak maaf sebab lambat sikit bagi markah kat korang. Bagi kedua-dua buah kelas 2Budi dan 2 Gigih, syabas kerana korang semua berjaya melepasi target lulus yang telah cikgu sasarkan bagi kelas masing-masing.

Siapa kata korang tak bagus, berdasarkan daripada ujian ini, cikgu boleh buat kesimpulan korang semua mmg budak hebat, serius sikit dlm pelajaran, banyak buat latihan dan kalau tak tahu bertanya. Cikgu sedia membantu korang. Pedulikan apa oarang lain nak kata pasal prestasi keals dorang. Target kita sekarang ujian pertengahan tahun. Cikgu percaya denagn korang dan korang pun kene percaya pada diri korang semua.

Kepada yang gagal, jangan sedih. Kita akan sama-sama pastikan korang semua lulus. Cikgu akan membantu korang. yang penting korang kenalah bantu diri korang jugak. Dan for those yang lulus, bantu-bantu lah kawan-kawan.. kita belajar sama-sama.... dan kita berjaya sama-sama. Pastikan ujian akan datang korang akan buat lagi hebat dari ujian bulan Mac..

untuk download markah, klik link ini

link for result 2Budi
http://www.ziddu.com/download/3812573/2BUDI.doc.html

link for result 2Gigih
http://www.ziddu.com/download/3812683/2GIGIH.doc.html

No comments:

Post a Comment